Cesur ol!

Cesaret
Cesur olmak. Cesur olmanın yeri ve zamanı var mıdır?  Bunu bilemem ama cesaretin sınırı vardır.  Hayatta mutlu olmak ve karşımızdakini mutlu etmek için sürekli empati yapmamız lazım. İnsanları zor duruma sokuyosan eğer o cesaret değildir. İşte İnsan akıllı bir varlık olduğunundan her adımını düşünmeli.
Birde insanlar ne der düşüncesi. Ahh o gerçekten berbat bi düşünce. Ben bile bazen farklı giyindiğimde bana yakıştığını hissediyorum ama insanlar bi farklı baktığında acaba olmamış mı niye bunu giydim diyorum.  Bazen de tam tersi cesur olup istediğim gibi giyiyorum. Benim tarzım düşünceler umrumda değil.  Çünkü karşı tarafı incitmiyorum. Kendi sınırlarımız içerisinde özgürüz. Sınırları daraltmayı bırakalım. Cesur olun sonunda acaba yapmamıştım. O zaman daha mı iyi olur diye pişmanlık duymazsınız.
Çocuklara gelelim.  Çocuklar örnek alarak büyür ve öğrenirler. Biz ona her zaman model oluruz. Bazı şeyler hoşumuza gitmese bile çocuklar için çevre için katlanması lazım. Yerde böcek gördüğünüz zaman sakin olun çocuklarda size uyacaktır. Korktuğunuz zaman çocukta korkar, korkmasa bile o hareket ona oyun gibi gelir öyle davranır. Davrandıkça inanır.
Kısacası her şey bizim elimizde. Mutlu huzurlu zamanlar bizim olsun....

Yorumlar

Popüler Yayınlar