Nasıl Zayıfladım?

SELAMLARRRRR 👯

Nasıl zayıfladığımı anlatmak istiyorum. 10 kilonun üstünde bir kilo kaybım oldu. Özellikle ramazan ayında büyük kısmını verdim. Bunu şöyle yaptım. O zamanlar bir kaç sebepten dolayı çoğu şeyle ilgimi kestim. Bunların içinde yemekler de vardı. Bu süre zarfında akşamları bir kepçe yemek ve yanında bolca su içtim. Zaten bir süre sonra alışkanlık olarak aynı şekilde devam etti. Bir kaç ay sonra kendimi toparladığımda çoktan zayıflamıştım. Tabi ki kilo kaybı direncimi düşürdü. Daha kolay hasta oldum. Ama kilo verdikten sonra tekrar almadım. Bu benim için çok iyi bir dönüm noktası oldu. Size ne ölçüde yararlı olur bilemiyorum ama demek istediğim: Yemekten önce ve yemekle beraber su için. Hepsi bu. Bayyyy bayyyyy 🙋🙋🙋

Yorumlar

  1. Suyun işe yaradığını duymuştum. Canlı örnek görmek azim verdi. :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar