Börek Tadında Krep Tarifi

Merhabalar
Krep hazırlanması kolay, pratik, maliyeti düşük, nefis mi nefis yiyecektir. Tatlı severler için bir önceki krep tarifimizde tatlı krep yapımını anlattık. Şimdi ise tuzlu severler için tarifimi yazıyorum. Bu tür tariflerde en sevdiğim şey ise damak zevkine göre ekleme ve çıkarma yapabilmemiz. Çünkü benim gibi bazı şeylerden hoşlanmıyorsanız. Ağız tadıyla yemek yemek mümkün olmuyor. Evet tarifimizi anlatıyorum.
Malzemeler
Bilindiği gibi yumurta, un, su, isteğe göre süt (ben pek kullanmam) tuz, istediğimiz baharatlar veeeeeeee ince kıyılmış maydanoz, ince doğranmış soğan
1 yumurtayı kırıyoruz güzelce çırpıyoruz. Daha sonra 1 çay bardağı su ve bir çay bardağı sütü ekleyip çırpmaya devam ediyoruz. 1 su bardağı unu tuzu ve baharatları atıp karıştırıyoruz. En son ince kıyılmış maydanoz ve soğanları atıp karıştırıyoruz. Az yağlı kızgın tavaya birer kepçe dökerek pişiriyoruz.
Buna ek olarak pişirip tabağa aldığımız zaman aralarına kaşar rendesi koyabiliriz. Kaşar rendesi kullandığım zaman kaşarlar eriyene kadar fırınlıyorum. Böylece börek tadında hatta daha nefis krepler ortaya çıkıyor. Afiyet olsunnnnnnnn.

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar